Forfatter: | Eirik Haus og Lars E. Olsen |
Innbinding: | Heftet |
Utgivelsesår: | 2022 |
Antall sider: | 156 |
Forlag: | Cappelen Damm Akademisk |
Språk: | Bokmål |
Serie: | Pensum på 1-2-3 |
ISBN/EAN: | 9788202738433 |
Fag: | Markedsføring |
Nivå: | Akademisk |
Forfatter: | Eirik Haus og Lars E. Olsen |
Innbinding: | Heftet |
Utgivelsesår: | 2022 |
Antall sider: | 156 |
Forlag: | Cappelen Damm Akademisk |
Språk: | Bokmål |
Serie: | Pensum på 1-2-3 |
ISBN/EAN: | 9788202738433 |
Fag: | Markedsføring |
Nivå: | Akademisk |
Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.